Διασκέδαση ερωτήσεις για να ρωτήσει φίλο σας

Φίλοι θεωρούνται ως ένα από τα πιο ξεχωριστά πρόσωπα στη γη. Μπορούν να μας αισθάνονται ήθελε. Αλλά πρέπει να είμαστε προσεκτικοί. Υπάρχουν πολλοί άνδρες που θέλουν μόνο να επωφεληθούν από εμάς στο τέλος. Μερικοί απ 'αυτούς την ευκαιρία αυτή να καταστρέψει τις ζωές μας. Και το πραγματικό πρόβλημα που στηρίζεται σε εμάς? Δεν γνωρίζουμε φίλοι μας είναι ισχυρά. Ως εκ τούτου, να κάνουμε ότι μας ζωή δεν θα ήταν πλήρης χωρίς τους.
Τα περισσότερα από τα νέα ζευγάρια να φανταστεί ότι θα ζήσουν μια μακρά ειδύλλιο. Στη συνέχεια, στην αρχή έχουμε πολλή φαντασία, όπως ξεχειλίζει η καρδιά μας με αγάπη. Τότε η αγάπη είναι μαγεία και το άτομο που αγαπάς είναι σαν την άνοιξη, με λουλούδια, ήλιο και προσφέρει όνειρο ζωής. Στη συνέχεια, στην αρχή θα θέλαμε να γνωρίζουμε τα πάντα για τους εταίρους μας και μερικές φορές ζητάμε το αγόρι ερωτήσεις μας διασκέδαση φίλο. Πράγματι διασκεδαστική αγάπης και διασκεδάζοντας μαζί είναι ένα μεγάλο χαρακτηριστικό γνώρισμα του μία μακροχρόνια σχέση. Μπορούμε να προτείνουμε μερικές ερωτήσεις διασκέδασης για το φίλο αγόρι σας, το οποίο μπορεί να βοηθήσει τον γνωρίζετε καλύτερα.
1) Αν ήταν ένα γεωμετρικό σχήμα τι θα θέλατε να είστε;? 2) Θα ήθελα περισσότερες σχέσεις κατά τον ίδιο χρόνο;? 3) Αν ήταν ένα πουλί ή ένα ζώο τι θα θέλατε να είστε;? 4) Σου αρέσουν τα παιχνίδια αγάπη σαν master - slave, ιατρού - ασθενούς, δάσκαλος - μαθητής;? 5) Ποιο είναι το τραγούδι που μπορείτε να συσχετίσετε με εικόνα μου;? 6) Βρισκόμαστε σε ένα μέρος και θα δείτε ένα ωραίο κορίτσι, αλλά δεν έχετε την ευκαιρία να της μιλήσει. Τι να κάνετε για να γνωρίζουν την ότι της αρέσει, χωρίς να βλάψει εμένα;? 7) Συναντάτε κατά τύχη ένας φίλος κορίτσι μου στη disco. Είναι πολύ χαρούμενος και είναι φλερτάρει μαζί σου. Τι κάνετε εκει;? 8) ανακάλυψα σας λέει ένα ψέμα για μένα. Πώς αντιδράτε;· 9) Βρισκόμαστε μαζί τη νύχτα, στα βουνά, σε ένα απομακρυσμένο σπίτι δάσος. Θα φοράτε πιτζάμες;? 10) Θα θέλατε να εκτελέσει μια σειρά strip-tease για μένα;? 11) Είσαι μόνος στο σπίτι μου. Τι θα κάνετε;? 12) Τι θα μαγειρέψουν για μένα;? 13) Θα ήθελες να κάνει τατουάζ το δέρμα μου για σένα;? 14) Θα ήθελες να φορέσει όλα τα μίνι φούστα χρόνο ή να έχει ένα γενναιόδωρο άνοιγμα λαιμό;? 15) Τι θα θέλατε να αλλάξετε για τον εαυτό μου;? 16) Πότε θα κηρύξει αιώνια αγάπη σου για μένα;? 17) Τι πρέπει να έχω για να με αγαπήσει πάντα;? 18) Έχετε την υπομονή για να έρθει μαζί μου όταν είμαι αγοράζοντας ένα φόρεμα;? 19) Μπορείτε να κάνετε φίλους εύκολα?? 20) Πώς μπορείτε να περιγράψετε σε μια πρόταση;? 21) Θα θέλατε να περάσετε μια νύχτα μαζί μου στο δάσος;? 22) Τι θα κάνετε αν μια αρκούδα ήρθε μέχρι σας και ήμασταν μαζί στο δάσος;? 23) Πώς μπορείτε να φανταστείτε ότι δάσος με αρκούδες και ένα κορίτσι που χρειάζεται τη βοήθειά σας;? 24) Τι λουλούδια θα θέλατε να μου προσφέρει;? 25) Αν είδατε έναν τομέα γεμάτο λουλούδια θα επιλέγατε πολλά από αυτά για μένα;? 26) Τι θα έκανες αν είμαστε στην παραλία και πολλά άλλα κορίτσια είναι στην κορυφή υπάρχουν λιγότερο και είναι φιλικά μαζί σου;? 27) Τι είδους άλογα, θα είστε λάτρεις της ιππασίας;? 28) Ποιο είναι το αγαπημένο ήρωα παιδική ηλικία σας;? 29) Σου αρέσει να περιγράψει αυτό που βλέπετε στα σύννεφα;? 30) Θα θέλατε να γράψετε ένα μυθιστόρημα περιπέτειας για μας;? 31) Έχετε να πείτε στους φίλους σας τι κάνουμε μαζί;? 32) Θα ήθελες να οικοδομήσουμε ένα κάστρο άμμο μαζί μου στην παραλία;? 33) Θα θέλατε να κάνει μπάνιο μαζί μου με ροζ και κίτρινο ροδοπέταλα;? 34) Θα θέλατε να έχετε και ένα ποτήρι σαμπάνια μαζί μου;? 35) Θα θέλατε να κάνει την αγάπη σε μένα σχετικά με το χαλί, μπροστά σε ένα τζάκι;? 36) Θα θέλατε να είναι σε θέση να επισκευάσει τον υπολογιστή μου;? 37) Μπορείτε να μου πείτε σε μερικά δευτερόλεπτα τι είναι ένα τούβλο χρήσιμο;? 38) Θα ήθελες να 'μαστε μαζί τους χαρακτήρες σε μια ταινία SF;? 39) Θα θέλατε να περάσετε το μήνα του μέλιτος μας, σε ένα απομακρυσμένο νησί;
Ωχ. Αυτή δεν είναι διασκεδαστικό πια! Ποτέ δεν πρέπει να ρωτήσετε το φίλο σας μια ερώτηση σχετικά με το γάμο. Οπότε ας προχωρήσουμε.
40) Μπορείς να βρεις εύκολα 10 λέξεις ομοιοκαταληξία με το μολύβι;· 41) Είστε σε θέση να εξηγήσει τι έχω ονειρευτεί χτες τη νύχτα;? 42) Θεωρείτε ότι ανήκετε σε ένα χαρούμενο άτομο, επειδή έχετε με γνώρισες;? 43) Σου αρέσει απαντώντας σε ερωτήσεις στα παιδιά;· 44) Θα επιθυμούσατε να φανταστείτε ότι είμαι Μαύρος Πάνθηρας και είστε μια φτωχή κυνηγός;? 45) Θα θέλατε να μου δώσετε πρωινό στο κρεβάτι μου;? 46) Μπορείτε να φανταστείτε να κάνει έρωτα σε μένα και τρώει φράουλες και τα σταφύλια;? 47) Θα με τροφή μαζί τους;? 48) Τι θα έκανες αν ήσουν Ρόμπινσον Κρούσο;? 49) Ποιο είδος μουσικής θα θέλατε να ακούσετε μαζί μου;? 50) Πιστεύετε ότι έχουμε ξανασυναντηθεί, στην άλλη ζωή;
Μην εκφοβίζονται για την παρουσία των ανδρών. Πρέπει να ζητήσω τέτοιες ερωτήσεις για να μάθετε περισσότερα για την ημερομηνία ή το φίλο σας. Ζητώντας never κακό. Γνωρίζοντας την αλήθεια για τους βοηθά για? Έτσι ζητάμε. Αυτές οι ερωτήσεις εμμέσως μπορούν να μας βοηθήσουν να γνωρίζει κάθε λεπτομέρεια που πρέπει να ξέρετε για τους άνδρες.
Λοιπόν, αυτή η λίστα μπορεί να συνεχιστεί μέχρι το πρωί και συνήθως η φαντασία σας μπορεί να τροφοδοτείται από τις απαντήσεις που ελήφθησαν από το φίλο σου αγόρι? Και μην ξεχνάτε: το γέλιο μας βοηθά να ζουν περισσότερο!